Ondersteuning bij de administratie

Kom je kennis of capaciteit tekort door uitval van medewerkers? Onze Salaris, HR en Finance Specialisten zitten klaar om het werk op te vangen. Zij zijn ervaren administrateurs en kennen AFAS Profit als geen ander. Zo zorgen we ervoor dat jouw administratie gewoon blijft draaien, en kun jij je focussen op andere zaken.

Automatiseren met AFAS Profit

Wanneer jouw organisatie genoodzaakt is kosten te besparen en het aantal fte's te verlagen, biedt automatisering met AFAS Profit een oplossing. Je hebt de software al in huis, en door processen efficiënt in te richten kun je tijd én geld besparen. Wij kunnen het systeem op afstand voor jou optimaliseren.

1. Continuïteit

In deze onzekere periode wil je eventuele risico’s tot het minimum beperken. Door de administratie uit handen te geven aan Optimo, hoef je niet bang te zijn dat het werk stil komt te liggen door verzuim. Wij hebben een groot team van specialisten. Zo is er altijd iemand beschikbaar die jou kan helpen!

2. Thuiswerk-proof

Werken op afstand? Wij zijn niet anders gewend! Onze specialisten hebben ruime ervaring in het ondersteunen van opdrachtgevers op afstand. Daarbij zorgt Optimo ervoor dat alle collega’s beschikken over de middelen die zij nodig hebben om hun werk goed te doen. 

3. AFAS Partner

Wij zijn officieel AFAS Partner. Dit betekent dat je bij ons aan het juiste adres bent voor vragen over AFAS Profit. Naast dat wij weten hoe je de administratie kunt digitaliseren middels handige workflows, kunnen wij jou ook helpen bij het up-to-date houden van de software. Zo benut je het pakket optimaal.

Een passende oplossing

Wij zijn benieuwd met welke uitdagingen jij te maken hebt en denken graag met je mee. Met onze kennis van de salarisadministratie, personeelsadministratie en financiële administratie in AFAS Profit kunnen wij jou vast en zeker helpen!

Contact opnemen